LETRA - Rich Minded - Karlaaa

LETRA Rich Minded Karlaaa

LETRA Rich Minded Karlaaa

Nah, I ain't comin from a rich family

But a rich family gon come from me

Gotta get straight on the table

What's on it gon come from me

Stay up writin up all my music

To have a new place to sleep

I'm on this game just like I'm Kobe

I'm aimin straight for the 3.


Spent many hours bedroom

Don't believe but you dead wrong

Get it I'm not gon run from what made me and what I came from

Ready and when I'm done and I have it I'm gon be careful

Hustlin like hustler gon hustle for what they pray for.



This what it look like

A rich mind that's headed to live that good life

Know a bitch ain't gon give up her loyalty for a good price

I do this to invest not to impress bc it look nice

On god if I was them bitches on me it won't even look right.


And lookin nice ain't on my agenda

I call that being me

Bitch I work while they party

Don't text me cuz I'm on dnd

Badder then all the baddest big booty bitches by being me

Get mad when I'm announced yea they follow but they hate seeing me.


How is it that I'm moving in silence but y'all still hearin me

Loudness from the success and hustle I know they fearin me

Not lettin nor my past or the struggle go interfere with me

(How is it that I'm moving in silence but y'all still hearin me).


I hope y'all know focused on the real but better thing

Becoming better but the baddest bitch can't say that she gon grind like me

Ion want no hoes, I just want wanna see my family be just what they thought

And said to themselves in they head that they could never be.



Rich by the mind I'm get richer every heart beat

Gotta go with the flow I'm just seeing where god gone guard me

Energy that you feelin is energy from what scarred me

Turned it into a blessing like turnin pain to a party.


Now I ain't comin from a rich family

But a rich family gon come from me

Gotta get straight on the table

What's on it gon come from me

Stay up writin up all my music

To have a new place to sleep

I'm on this game just like I'm Kobe

I'm aimin straight for the 3.


LETRA Rich Minded Karlaaa

lyricasdelrap.com

#letrarichminded #karlaaa

Publicar un comentario

0 Comentarios